En sida som recenserar spel, film och böcker samt diskuterar speldesign

måndag 18 mars 2013

Fyndlåda...

Inte så illa

Köpte en sådan där fyndlåda med Chaosiumprodukter på eBay. Den innehöll någon låda, något äventyr och lite annat. Väldigt glad blev jag över några gamla broschyrer från mitten av 80-talet från samma företag. Det är en viss känsla att bläddra i gamla kataloger och minnas. Ibland är det mera minnen i dem än i de egentliga produkterna.

Nu ligger de i mitt museum som ständigt växer...

5 kommentarer:

  1. Spännande!
    Vad var det för låda du fick med i "lådan"?

    SvaraRadera
  2. Trodde jag att du skulle minnas :)
    Human Character sheets från AH. Har för mig att någon skulle ha den...

    SvaraRadera
  3. ...och möjligen en "Snow Kings bride"

    SvaraRadera
  4. =) Ja jisses, vad en glömmer fort!
    Jag hade helt glömt bort det. Jag tänkte att det är så mycket som dimper ner i Onkel Olofs brevlåda, undrar vad han nu har köpt för något spännande. =)

    SvaraRadera
  5. Mycket märkligheter blir det. Nästa paket ska i alla fall innehålla RQ2 hardback :)

    SvaraRadera