En sida som recenserar spel, film och böcker samt diskuterar speldesign

torsdag 29 augusti 2013

Använd inte mallar

Skratta du bara!

Bakslag i dokumentationen. I går satt jag och gjorde listor på vilka spel jag har. Skrev fina listor vilka äventyr, regler och annat jag har. Sedan tidigare hade jag gjort en fin lista över alla "Legend of the five rings"-produkter jag har. Tänkte att den lista kunde jag ju ha som mall när jag skulle göra en lista över alla I.C.E-produkter jag har.

Nu hände det som bara kan hända i datorvärlden. Jag sparade fel. Så nu har jag två jättefina listor över I.C.E-produkterna och ingen över "Legend of the five rings".

Dags att se vad den där Timemachine-programmet gör på min dator...

4 kommentarer:

  1. Vet inte om du använde Office men det kan gå att få fram tidigare versioner av dokument.

    http://office.microsoft.com/en-au/word-help/recover-earlier-versions-of-a-file-in-office-2010-HA010356735.aspx

    SvaraRadera
  2. Tror jag kan få fram den. Det retar mig lite bara...

    SvaraRadera
  3. Timemachine fungerade perfekt. Freden lägger sig i familjen :)

    SvaraRadera